Uplatnění reklamace (reklamační list)
(vyplňte tento formulář a odešlete jej společně se zbožím, u kterého je uplatněna vada. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu a současně jej vložit také do zásilky se zbožím).
Kupující:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
Prodávající:
Adresát
Internetový obchod: www.wirpo.cz/eshop
Společnost: WIRPO s.r.o.
Se sídlem: Škrobárenská 518/16, 617 00 Brno,
IČ/DIČ: IČ: 25310054/DIČ: CZ25310054
E-mailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Telefonní číslo: +420 543 250 727
Reklamované zboží:
Číslo objednávky:
Označení zboží dle dokladu o koupi:
Datum prodeje:
Číslo kupního dokladu:
Popis vady, kterou kupující uplatňuje:
Obsah balení při předání:
Preferovaný způsob vyřízení reklamace (Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ reklamačního řádu):
- a) oprava
- b) výměna
- c) sleva
- d) odstoupení od smlouvy
Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zboží po ukončení reklamace (zvolte způsob):
- vyzvednu osobně v provozovně prodávajícího
- zašlete zpět na výše uvedenou adresu.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně uvedení doby jejího trvání.
Datum uplatnění reklamace
Podpis kupujícího
Přílohy:
Kopie kupního dokladu
Pro rychlejší vyřízení přiložit fotodokumentaci